Fund For Cyclone Of Myanmar

Fund  For  Cyclone Of  Myanmar

Traditional Of Russian

Traditional Of Russian

အခ်စ္ရဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း လမင္း....(၄)  

Posted by sensorheart

မိုးရဲ့ အနာဂတ္က ဘာမွန္းမသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အျပီးအပိုင္ ျပန္လာခဲ့ပါတယ္......မိုးရဲ့ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အတြက္လား.........
မဟုတ္ဘူး.......မိုးမေသရဘူး.......မေသရဘူး......ကၽြန္ေတာ္ရဲ့ ဘဝေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါေစ......မိုးအတြက္ ရွင္သန္
ေနတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ အဆံုးသတ္ျခင္းကို မေရာက္ေစရပါဘူး.......
ျပန္ေရာက္ေရာက္ျခင္း မိုးရိွတဲ့ ေဆးရံုဆီကို ကၽြန္ေတာ္တန္းသြားခဲ့တယ္......ေၾသာ္...မိုး...မိုး.....ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ေကာင္းကင္ေလး.....
ပန္းတစ္ပြင့္ထက္လွပခဲ့တဲ့ သူမ .....ခုေတာ့ .....ကၽြန္ေတာ္ေျပာမျပတတ္ေအာင္ ဝမ္းနည္းေနပါတယ္.....မိုးကို ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ေတြ႔ရ
လိမ့္မယ္လို႔ဘယ္တံုးကမွ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တာပါ......
“မိုး.....”
သူအားယူျပီး ကၽြန္ေတာ္ကိုျပံဳးျပပါတယ္......ကၽြန္ေတာ္ မိုးကိုေပြ႕ဖက္ျပီး အားရပါးရ ငိုေၾကြးမိတယ္.......သူ႔အတြက္ႏွစ္သိမ့္ႏိူင္မယ့္
စကားလံုးကဘာလဲ........မိုးကို နံရံမွာ မွီခိုင္းဖို႔အတြက္ ေခါင္းအံုးကို ဆဲြဖယ္လိုက္မိတယ္.....
“ဟာ.....မိုး...ပိုက္ဆံေတြအမ်ားၾကီးပါလား......”
“အင္း......ဒီပိုက္ဆံေတြအားလံုးက ငါ့ပိုက္ဆံ မဟုတ္ပါဘူးဟာ......”
ကၽြန္ေတာ္ မိုးဆိုလိုတာကို သေဘာမေပါက္ဘူး.......ဒါေပမယ့္.....မေမးေတာ့ပါဘူးေလ........
“ေအာ္”
မိုးမ်က္ႏွာက ထူးျခားေနဆဲပါပဲ……
“အဟမ္း……..အဟမ္း”
ေခ်ာင္းဟန္႔သံေၾကာင့္ သူေနာက္ကိုလွည့္ ၾကည့္လိုက္တယ္………..
ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္………
“သူ႔နာမည္က ကိုေကာင္းဆက္တဲ့…..စိုင္း”
မိုးက မိတ္ဆက္ေပးပါတယ္……….
“မိုး….အိပ္ေတာ့ကြာ….ကိုယ္ဘယ္သူနဲ႔မွ စကားေျပာတာမေတြ႕ခ်င္ဘူး…”
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကို ထိန္းထားမိတယ္………
“မိုး….သူဘယ္သူလဲ…”
“ေနာက္ေတာ့ သိမွာေပါ့ဟာ….”
“စိုင္း….နင္ျပန္ေတာ့ေနာ္……”
ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာခဲ့တယ္……..အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေမေမဆူပါတယ္……
“ဟဲ့……သား…နင္ဘာသြားလုပ္တာလဲ…….”
“မိုးကိုသြားေတြ႕တာပါ….ေမေမ”
“မိုးက အရင္လို မဟုတ္ေတာ့ဘူး….သား”
“သူေရာဂါ ျဖစ္တာၾကာျပီ…….သူ႔မွာ အေဖေရာ အေမေရာ မရိွေတာ့ အဖြားက သူ႔ေရာဂါကို ကုေနရတာ…ၾကာေတာ့
ေသြးပုလင္းလဲတဲ့ စရိတ္နဲ႔တင္ သူတို႔ စီးပြားေရးဘာမွ မက်န္ေတာ့ဘူး…….အဲ့ဒီမွာ ေကာင္းဆက္ဆိုတဲ့ သူက မိုးရဲ့
ေရာဂါကို ေပ်ာက္ေအာင္ကုေပးမယ္လို႔ ဂတိေပးခဲ့တယ္…..သူမွာ အရင္အိမ္ေထာင္ရိွတယ္….သား….သူက ေရာဂါ
ေပ်ာက္ရင္ မိုးက လက္ထပ္ရမယ္တဲ့……”
“ဘာ…..ဘယ္လို ေမေမ..”
“ဟုတ္တယ္….သား…ေနာက္ မသြားပါနဲ႔ေတာ့ေနာ္……”
သူဘာဆက္လုပ္ရမလဲ…….သူျမန္မာကိုျပန္လာခဲ့တာ ဘာအတြက္လဲ……ေၾသာ္ ခ်စ္သူ ….ေသဒဏ္ခ်လိုက္ျပီေပါ့ေနာ္….
ဘဝတစ္ခုလံုးပ်က္စီးသြားျပီ………ဘာလဲ…..ဘာေၾကာင့္လဲ……ဒီလိုျဖစ္ရတာ…….
မိုး ေရာဂါကို စကၤပူမွာ သြားကုတယ္လို႔ၾကားရတယ္………မိုးေဆးရံုက ျပန္လာတဲ့ တစ္ေန႔ သူမိုးဆီကိုသြားခဲ့တယ္…..
မိုးကို ေကာင္းဆက္ဆိုတဲ့ သူနဲ႔ ေတြ႕လိုက္ရတယ္…..
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မထိန္းႏိူင္ေတာ့ ဘူး……ေကာင္းဆက္ဆိုတဲ့ လူကို ဆဲြထိုးမိတယ္…..
“မင္းကြာ….ကိုယ့္တူမေလာက္ ပဲရိွတာကို လုပ္ရက္တယ္ကြာ…..”
ကၽြန္ေတာ္ အားရပါးရထိုးေနသေလာက္ ထိုလူ ဘာမွ ျပန္မလုပ္ပါ……..
“စိုင္း….နင္ဒါဘာလုပ္တာလဲ……နင္ကဘာေကာင္မို႔လို႔လဲ………နင္ခုငါ့ အိမ္ေရွ့က ထြက္သြားဟာ……နင့္မ်က္ႏွာကို ငါ
မျမင္ခ်င္ေတာ့ဘူး…….”
ကၽြန္ေတာ္ အလိုလိုမ်က္ရည္ေတြက်လာမိတယ္…….ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ရဆံုး ခ်စ္သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏွင္ထုတ္တာပါ……
မိုးရဲ့ စကားလံုးေတြကို ျပန္လည္ၾကားေယာင္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ ဒူးေထာက္က်သြားတယ္…..
“မိုးရယ္………နင္ေျပာရက္တယ္ေနာ္…….နင္ ငါ့ရဲ့ က်ရံူးခန္းကို ျမင္ရျပီမွတ္လား…..ေက်နပ္ပါေတာ့ဟာ…..နင္ေပးတဲ့
ဒဏ္ရာေတြက ေနာက္ဘဝထိ ျပည့္စံုသြားပါျပီ……”
မိုးကို ကားေပၚေခၚတင္သြားခဲ့တာကိုပဲ ျမင္လိုက္ပါတယ္……ကၽြန္ေတာ္ျမင္ကြင္းမွာ ဘာမွမျမင္ေတာ့ဘူး……..ကယ္တင္သူလည္းမရိွပါဘူး……ကၽြန္ေတာ္ဘယ္သူ႔ကို အျပစ္တင္ရမွာလဲ………
ကၽြန္ေတာ္မွာ အျပစ္ရိွတာလား………မိုးမွာ ရိွတာလား……..ေကာင္းဆက္မွာလား……….ကံၾကမၼာကိုလား…….
အေျဖမထြက္ႏိူင္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းတိုက္ပဲြၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္က်ရံူးသြားပါျပီ…..®®®®®®®®®®®®®®®

This entry was posted on Tuesday, April 22, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

About Myanmar & Traditional Game

About  Myanmar & Traditional  Game

Arts & Literature

Arts & Literature